020 – 210 12 38 info@dinsdag.nl
Klachtenregeling Bureau dinsdag

Grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer staat in de spotlights. Dit leidt op de werkvloer tot gesprekken over wat wel en niet gewenste omgang is.

Bij bestuurders, leidinggevenden en HR-adviseurs leeft vaak de vraag hoe sociaal veilig de organisatie is en hoe een sociaal en psychologisch veilig werkklimaat bereikt kan worden.

Wij van bureau Dinsdag dromen van inclusieve, sociaal en psychologisch veilige organisaties.

De Bureau dinsdag manier

Klachtenbeleid en bemiddeling bij Bureau dinsdag

Het beleid met betrekking tot gebreken en klachten is gericht op het verkrijgen van inzicht in de wensen en verwachtingen van onze relaties. Indien nodig nemen we maatregelen ter verbetering van de kwaliteit van onze diensten.

Bureau Dinsdag geeft er de voorkeur aan dat u de klachten direct bespreekt met de trainer/adviseur. Wordt de klacht daarmee niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u zich tot bureau Dinsdag richten. Meld het verzoek, verbeteridee, incident of klacht via secretariaat@dinsdag.nl

Bureau Dinsdag streeft er naar een klacht zo goed mogelijk op te lossen. Mocht de klant van mening zijn dat dit niet het geval is, dan bestaat de mogelijkheid een onafhankelijke klachtenbemiddelaar in te schakelen. In dat geval kun u zich wenden tot: Dhr. B.Rammeloo. De voorwaarden van deze bemiddeling staan in de Klachtenregeling beschreven.

Beschreven artikelen 

R

Begrippen

R

Klachtrecht

R

Indienen van een klacht

R

Behandeling van klachten

R

Niet ontvankelijke klacht

R

Hoorplicht

R

Afhandeling

R

Slotbepaling